Sunday, March 20, 2011

-sex in the party bebeyy!-



this 'sex' party is actually unexpected. coz everybody seems very tired afta the last match aginst our girls next door. eventually it's not happen! but for the sake of our house tradition. we still made it. so thanx alot to shasha, lydia evee and all their friends who make this thing happens. its awesome guys!


(pic xde kene mengene)


haha korg kene tipu lagi. mana ada sex party. pancing je tadi..HAHA. macam biasa hari ahad nie rasa bosan yang melampaui batasan  keupayaan ninja berkelas chonin.bukan aku je yang mengeluh bila sampai hari ahad.satu dunia ye kawan kawan!ada setengah orang sampai nak bunuh diri.kira aku okay lagi la kan.cuma boycott x nnk mandi je.haha (bukan kau memang setiap hari ahad x mandi ke?) -.-"

pagi pagi je dah senyum. bukan gila ye.cuma tepikir pasal phone call semalam je..hehe..kalau dia baca pun x kesah..sbb dia confirm baca. kn kn? haha..sakit mulut semalam sebab gelak banyak sngt sampai cram kau! sampai nak tutup pun x boleh.lepas bangun baru aku sedar aku bukan dalam alam maya karin lagi..aku dah berada dalam alam nyata yang mana pabila diketuk pasti sakit dan pabila kentut pasti berbau busuk! "mana semua orang nie??" aku jerit. rupanya aku ditinggalkan. biasala tu..kene tinggal tu pekara biasa sudah.

tapi relax terus online dengan harapan dia online jugak.tp x :( so on je la lappy nie..tengok tv sampai menguap2..maen 4square sampai lebam..golek2 depan tv..sedar2 dah tengah hari..okay aku happy..sbb x lama lagi dah boleh balik rumah sewa kan..HAHA.. tiba tiba mak balik..dengan muka selamba dia cakap:

MAK : lah x balik lagi?   

haha..memang menghalau rupanya..haha..aku pun balas dengan lagi selamba la kan.. 

COMEL : mcm mana nak balik kalau mak x bg duit belanja..x leyh la nak belanja kawan kawan nanti..

MAK : kau nak belanja kawan kawan ke awek awek? jangan nak ngada.duit mara kan ada..haha *gelak sinis

COMEL ; xpe la..kalau x bg pun x pe.. xkesah

lepas tuh mak sambung masak bubur favorite aku..bubur carcar..mana x happy aku..bapa lama aku x makan benda alah tuh..sorry xde gambar..nnti kempunan pulok! bila dah siap..perghh!!! i tell you guys..its oh-so-me!memang betul cakap orang tua-tua yang suka mematahkan perkataan mereka dalam erti lain pepatah melayu ye tuan tuan dan puan puan..kalau pusing satu dunia makanan yang sedap still masakan ibu sendiri..sebab dia air tangan mak sendiri kan.memang sedap la kan.. ooooouuppsss!! for those peoples who could not understand malay please dont ever get me wrong guys..its not mymom wash her hand in that mush..it just proverb by the old folks..okay :)

makan sudah mandi pun otw..HAHA..tiba masanya berangkat ke rumah sewa. okay readers gotto go :)
bubbye :)


P/S :  AZU : bagilah twitter account ..susahlah nak contact..x leyh nak menggila dah

         SU : Garang yang Manja yea haha 

2 comments:

  1. hahaha..sumpah lawak..boleh gelak tak?
    yee garang manja..nak rasa..cuba lah ! haha.
    emmm..... :)

    ReplyDelete